Estoy buscando ...
Sunday, 17 March 2019
EARTH DAY!!!
Link to interesting material on Earth issues
EARTH DAY
PLANET PALS 1
PLANET PALS 2
READING MATERIAL
PDF for the reading material
Comprehension check
1- What is Earth Day?
2- When is Earth Day?
3- Who created Earth Day?
4- What's pollution? Is it good or bad?
5- When did Earth Day begin?
6- What did people do on Earth Day?
7- What did Earth Day change?
8-What's the Endangered Species Act?
9- What does "extinct" mean? Do you know any animals in danger of extinction?
10- What issues are important on Earth Day?
11- What events occur on Earth Day?
12- What are "rallies"?
13- How can we help on Earth Day?
14- What does Earth Day mean to people?
Thursday, 14 March 2019
Friday, 28 December 2018
HAPPY HOLIDAYS BEAUTIFUL GUYS!!! SEE YOU SOON...
Wish you all the very best!!
Happy holidays and recharge batteries
Happy holidays and recharge batteries
Tuesday, 27 November 2018
Saturday, 3 November 2018
ROUTINES - 6TH - EP 128
Daily Routines general info ;)
Video to answer questions :)
KIM ASHMAN
1- What time does she wake up?
2- what time does she go to work?
3- What does she do at about 5 o'clock?
4- What time does she finish teaching every day?
SAM VALENTINE
5- What does he do at 9 o'clock?
6- Does he surf the net?
7- What time does he have lunch?
8- What time does he go to bed?
9- What does he do before going to bed?
CLARE GOWRAN
10- What does she do at 7 o'clock?
11- Does she have any children?
12- How do they get to school?
13- What does she do after she leaves the children at school?
What is your favourite part of the day?
KIM? _______
SAM? ______
CLARE? _____
YOU?_____
Wednesday, 31 October 2018
Saturday, 27 October 2018
GROUPS FOR HALLOWEEN - EP 128 - 5th B
Hi there!!!!!
A continuación van a ver sus nombres debajo del grupo que les fué asignado.
RECUERDEN
# por grupo tiene que haber producciones en las que participen TODOS los integrantes. Por eso, van a tener que trabajar en subgrupos (como expliqué en clase)
# van a trabajar con texturas (visuales y táctiles); divídanse los materiales que van a usar y sean RESPONSABLES y RESPETUOSOS de sus grupos llevando lo que les corresponde, no faltando y haciendo lo pactado.
Tengan en cuenta que empezamos a trabajar con Halloween el miércoles 31/10.
Los materiales los tienen que llevar a la escuela el jueves 1/11.
Group 1 - WITCHES (7 students)
1- Alison
2-Aylén
3- Mariana
4- Francisco
5- Valentino
6- Lucio
7- Camila
Group 2 - VAMPIRES (7 students)
1- Candela
2- Taís
3- Juliana
4- Jeremías
5- Juan Cruz
6- Benjamín
7- Ezequiel
Group 3 - MONSTERS (6 students)
1- Constanta
2- Morena B.
3- Anthony
4- Joaquín
5- Agustín
6- Rocío
Group 4- SKELETONS (6 students)
1- Adrián
2- Priscila
3- Morena L.
4- Matías
5- Lucas
6- Diotima
A continuación van a ver sus nombres debajo del grupo que les fué asignado.
RECUERDEN
# por grupo tiene que haber producciones en las que participen TODOS los integrantes. Por eso, van a tener que trabajar en subgrupos (como expliqué en clase)
# van a trabajar con texturas (visuales y táctiles); divídanse los materiales que van a usar y sean RESPONSABLES y RESPETUOSOS de sus grupos llevando lo que les corresponde, no faltando y haciendo lo pactado.
Tengan en cuenta que empezamos a trabajar con Halloween el miércoles 31/10.
Los materiales los tienen que llevar a la escuela el jueves 1/11.
Group 1 - WITCHES (7 students)
1- Alison
2-Aylén
3- Mariana
4- Francisco
5- Valentino
6- Lucio
7- Camila
Group 2 - VAMPIRES (7 students)
1- Candela
2- Taís
3- Juliana
4- Jeremías
5- Juan Cruz
6- Benjamín
7- Ezequiel
Group 3 - MONSTERS (6 students)
1- Constanta
2- Morena B.
3- Anthony
4- Joaquín
5- Agustín
6- Rocío
Group 4- SKELETONS (6 students)
1- Adrián
2- Priscila
3- Morena L.
4- Matías
5- Lucas
6- Diotima
Subscribe to:
Posts (Atom)